Autoportret de adolescent - ȘERBAN



Eu mă consider ca persoană un om bun, care speră să fie privit într-o lumină bună de alți oameni, în special de părinți.
Am o statură înaltă, cel puțin pentru vârsta mea și culoarea pielii puțin mai închisă. Din spusele părinților, am moștenit aceste trăsături de la bunicul meu. Totuși, sunt cam slab, însă greutatea mea nu se corelează cu caracterul meu moral: de obicei sunt bătăios și mă enervez ușor. Îmi place să mă confrunt cu lumea dacă eu cred că ceea ce face cineva nu este drept. Am un păr negru și puțin dezordonat,  ceea ce, poate, arată faptul că nu sunt organizat sau serios și uneori sunt un pic cam leneș. Cât despre portretul moral, mie îmi place să cred că sunt prietenos cu alte persoane și că nu agasez pe nimeni. Urăsc să fiu mințit. Nu-mi place să stau supărat pe cineva, așa că iert ușor.
Sunt mulțumit de ce fel de om sunt și nu mă prea stresez de aspectul meu fizic.

(Andrei Șerban-Gabriel)












Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat