Amintiri SPIRUtuale - Cerul de deasupra Teatrului Odeon

Cerul de deasupra Teatrului Odeon –Teodora Ududec
În Săptămâna Altfel, anul trecut, am avut ocazia de a merge, alături de întreaga clasă și de doamna dirigintă la teatrul Odeon, unde se aniversa Centenarul. 
După ce am admirat holul somptuos, am încercat să scanăm digital tablourile, cu ajutorul unei aplicaţii, care din păcate nu a mers, așa că am fost conduși prin teatru. Întâi am văzut Sala Studio, care era foarte diferită faţă de una obișnuită, fiind mai întunecată și având un aspect aproape industrial. Aici i-am ascultat pe câţiva actori, care au rostit niște cuvinte despre această zi specială și ce înseamnă ea pentru cariera lor. Cea de-a doua în care am fost conduși a fost Sala Majestic. Am fost foarte surprinsă de dimensiunile sale impresionante, dar și de eleganţa cu care era decorată, începând cu scaunele și încheind cu cortina. Am văzut inclusiv mașinăriile din spatele cortinei. 
La final, am primit baloane pe care am scris un gând despre această zi. Apoi ne-a fost anunţat faptul că evenimentul care se va petrece are loc foarte rar și că aceasta ar putea fi pentru noi o ocazie unică. Ce putea fi? Ne-am îndreptat cu toţii privirile spre tavan. Cuvintele nu pot exprima ce am simţit atunci când am văzut cum tavanul a început să se deschidă, ajungând până la jumătate, și am văzut cerul!!! Baloanele au plecat atunci spre cer, cu gândurile noastre. Am aplaudat încântaţi, iar cei mai mulți dintre noi (inclusiv eu) au filmat tot.
Cu siguranţă când voi reveni aici pentru a viziona un spectacol voi ști secrete pe care nu multă lume le cunosc: cum arată teatrul în spatele cortinei. Și mai ales cum se vede cerul privit dintr-un fotoliu elegant, dintr-o sală veche de 100 de ani.





Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat