Autoportret de adolescent - BRIANA


Eu mă consider o persoană sociabilă și plină de dorința de a-și face oricând prieteni. Sunt mereu dornică să îi ajut pe alții și rezolv toate problemele pe care le am. Sunt răbdătoare și îmi iau în serios sarcinile.
Am părul castaniu, ochii căprui, pielea albă și nu sunt foarte înaltă. Mă apreciez pentru felul în care mă comport cu ceilalți. Sunt foarte creativă, scriu povești foarte ușor și îmi place foarte mult să citesc.
Am făcut gimnastică și acum fac înot, îmi place să mă joc cu alți copii diverse jocuri, deoarece mă descurc bine la a socializa și la lucrul în echipă.
Pentru mine este foarte importantă sinceritatea și a fi direct atunci când spui anumite lucruri, eu fiind o persoană sinceră. Bineînțeles, am defecte, de exemplu nu sunt foarte directă cu oamenii, chiar dacă eu apreciez acest lucru la alții. Nu îmi plac anumite sporturi. Uneori vorbesc prea mult și mă supăr prea repede din lucruri neimportante de multe ori. Nu am tot timpul încredere în mine, fiind o persoană nesigură. De exemplu, chiar dacă am învățat pentru un test, tot nu cred că știu suficient de bine ca să iau nota maximă.
Mai am de lucru la anumite abilități, dar știu că pot fi exact așa cum îmi doresc.
(Berbec Briana-Maria)











Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat