Autoportret de adolescent - ANDU



Numele meu este Andrei Aldea, am 14 ani, sunt elev în clasa a VIII-a și învăț la Colegiul Național ”Spiru Haret” din București, România.
Am ochii căprui, păr negru. Nu sunt nici înalt, dar nici scund, nu sunt nici gras, nici slab. Sunt destul de prietenos și sunt ambițios. Culoarea mea prefrată este roșu. Îmi place să joc baschet, atât afară, în parc cu prietenii, cât și pe consolă, să mă uit la filme și seriale de comedie și să mă plimb. Nu îmi place deloc să scriu și să învăț. Ca muzică, îmi plac rap-ul, pop-ul și  hip-hop-ul.
În viitor vreau să mă mut în Statele Unite ale Americii, să învăț încă o limbă străina și să pilotez. Mă consider o persoană deschisă la minte, dornică de a încerca lucruri noi.
Așa sunt eu!
(Aldea Andrei) 








Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat