Amintiri SPIRUtuale - ,,Primiți cu Plugușorul?”

,,Primiți cu Plugușorul?” – Andrei Oprea
Clasa a V-a. Se apropiau sărbătorile de iarnă și vacanța. Doamna dirigintă s-a gândit că ar fi frumos să facem un moment artistic de Ziua Școlii, în holul liceului. 
Clasa noastră trebuia să spună un plugușor care conținea versuri personalizate pentru fiecare profesor. Versurile erau scurte și frumoase. Toți ne-am îmbrăcat frumos, în haine populare. Toată lumea a avut un text, fiecare a avut ”momentul” lui. Eu am urat doamnei de matematică: Pentru profa de la mate/ O urare-n baza şapte/ La mulţi ani cu sănătate!/ Mai puţină geometrie/ Şi mai multă bucurie! / Mânaţi, măi!/Hăi! Hăi!
Mai multe clase au avut momente pregătite, dar al nostru a fost cel mai frumos și cel mai original. În holul liceului se crease o atmosferă de nedescris.

Aceasta este una dintre cele mai frumoase amintiri pe care le am împreună cu clasa mea din gimnaziu.  








Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat