Amintiri SPIRUtuale - Bradul nostru de Crăciun

Bradul nostru de Crăciun – Ștefan Carapetru
Gimnaziul pentru alţii înseamnă doar patru ani de şcoală în care stai şi înveţi. Pentru mine, gimnaziul a reprezentat, cel mai frumos moment din viaţa mea de până acum, un popas în timp, în care mi-am făcut prieteni noi şi de încredere.
Un memorabil moment pentru mine a fost Crăciunul. Chiar şi acum, în timp ce scriu aceste rânduri, mi se perindă imagini care de care mai frumoase.
Îmi amintesc atmosfera aceea plină de căldură și lumina gălbuie din clasă care ne apăra de întunericul iernii de afară. Noi, băieţii, montam bradul. Fetele îl împodobeau cu globuleţele personalizate, aduse de fiecare dintre noi, apoi, împreună, o ajutam pe doamna dirigintă la actualizarea panourilor clasei, cu tematica provocatoare lansată de dumneaei şi care la sfârşitul clasei a opta va fi „definiţia sufletului întregii nostre clase”. Globurile, care mai de care mai frumoase şi mai viu colorate, ne-au reprezentat pe fiecare dintre noi, cu modul nostru diferit de a fi şi de a gândi. Apoi, coroniţa confecţionată de noi copiii, agăţată pe uşa de intrare a clasei și în interiorul căreia se aflau lipite mesajele noastre personale. 
În fiecare an, am ţinut acest obicei care a devenit memorabil.
Toate amintirile din gimnaziu alcătuiesc o etapă a vieţii mele foarte importantă şi toate mă fac foarte fericit!





Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat