Autoportret de adolescent - GABI


Eu. O persoana prietenoasă, bună, poate amuzantă. Poate toți mă văd așa, poate nu.
Ochii mei căprui îi analizează pe toți. Îmi place să văd persoane noi, să vorbim. Dansez, alerg, iar părul meu șaten deschis se îndreaptă în toate direcțile, făcându-mă să mă simt liberă. Îi ajut pe toți dacă pot, iar dacă e imposibil, încerc să fac să nu fie. Mă exprim prin dans, vorbe și fapte. Sunt o fire ușor nebună care nu stă locului niciodată, dar prin asta mă fac ușor plăcută. Fericirea mi se citește pe față de cele mai multe ori, iar râsul greu de confundat mă definește.
Toți suntem diferiți și speciali în felul nostru. Fiecare se exprimă diferit și face ce îi place.
Eu sunt eu și îmi place ce fac, ce văd, ce aud.

(Ioniță Gabriela)













Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat