Autoportret de adolescent - ȚUCHI



Mă simt cea mai norocoasă persoană. Poate pare copilăresc, însă gândul că părinții mei au atât de multă grijă de mine și m-au învățat atâtea valori morale fără de care nu cred că aș putea trăi mă face să mă simt specială.
Sunt o elevă de clasa a opta la o școală foarte bună. În general, sunt plăcută de profesori, am note bune, iar cei mai buni prieteni ai mei sunt alături de mine în fiecare zi. Culoarea părului meu este șaten,  însă când m-am născut eram blondă! Ochii îmi sunt căprui, mama îmi spune des că seamănă cu niște biscuiți de ciocolată. Sunt o vorbăreată, poate pentru că sunt zodia gemeni. Nu îmi place să nu fiu ascultată, sunt o persoană sociabilă, însă câteodată îmi place să mă refugiez în biblioteca tatălui meu, care conține cărți vechi și de cincizeci de ani! Ador să dansez, fac asta de la șapte ani, însă nu mă imaginez făcând asta ca o meserie. Mi-ar plăcea să-i urmez urmele mamei mele, în medicină. Anul acesta am și Evaluare Națională, lucru înfricoșător, dar sunt optimistă că voi lua note bune. Prietenii apropiați îmi spun că uneori sunt nesăbuită, însă la vârsta mea nu mi se pare o problemă gravă.
Sper că m-am caracterizat corect și mai sper că voi deveni un adult înțelept.
(Țuchiu Theodora Maria)










Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat