Autoportret de adolescent - TEODORA


În general nu sunt o persoană prea sociabilă și prefer să vorbesc mai mult cu prietenii, dar acest lucru se schimbă foarte ușor dacă într-o conversaţie apare un anumit subiect de care sunt interesată și cunosc mai multe informaţii despre el. Sunt destul de curioasă și cred că am o faţă expresivă, cel puţin atunci când am o reacţie. În general, cred în punctul meu de vedere și arăt de ce el ar fi corect, însă uneori nu știu să mă opresc și așa celelalte persoane au impresia că mă cert, deși în majoritatea cazurilor nu este adevărat. Această situaţie se întâmplă și în momentul în care cineva spune un lucru în întregime greșit și îl afirmă ca pe un fapt. Totuși, îmi dau seama când nu am dreptate și recunosc, schimbându-mi opinia anterioară.
Îmi place să râd și să glumesc, însă nu mă consider o persoană optimistă. Cel mai mare defect al meu este lenea, care mă împiedică să fac treburi foarte simple sau le fac în ultimul moment. Un altul este că pot spune lucruri care ar putea ofensa pe cineva fără să îmi dau seama și fără să vreau, pentru că sunt prea directă.
Ca aspect fizic, sunt scundă și nu am trăsături speciale: ochi căprui, părul șaten si port ochelari.

(Ududec Teodora)




Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat