Autoportret de adolescent - TEI TEI


Mă numesc Mirodot Theia-Catrina și locuiesc în București. Sunt elevă la Colegiul Național ”Spiru Haret”, în clasa a VIII-a. Am o statură mică, o față rotundă, deschisă la culoare, cu ochi verzi ca frunzele și sprâncene groase.
Deși mă îmbrac aproape în fiecare zi în negru, culoarea mea preferată este verde. La prima vedere par a fi o persoană rece, dar cu timpul devin o fire veselă și foarte activă. Mă consider destul de sensibilă, fiindcă mă întristez sau mă enervez foarte ușor când cineva îmi strică zenul ...
La școală sunt înconjurată de cinci sau șase prieteni, bine educați, cu care îmi place să petrec timpul și în care pot avea mare încredere.
Îmi place să dansez. În anii trecuți am practicat gimnastică aerobică. Am întrerupt anul acesta, din cauza examenului ... În timpul liber pictez și cânt la instrumentele mele preferate, chitara și uculele. Îmi place să încerc lucruri noi și să dau tot ce pot din mine când fac ceva ce iubesc.
Nu știu ce să mai spun despre mine, fiindcă sunt destul de pesimistă și nu îmi place de mine.

(Mirodot Theia Catrina)











Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat