Amintiri SPIRUtuale - În curtea din spate

În curtea din spate – Eric Gangă
Îmi aduc aminte că acum doi ani, în pauze, ne plăcea foarte mult să ieșim în curte, cum ne place și acum de altfel. 
Era iarnă, iar clasa noastră (cea veche) era lângă curte. Am auzit clopoțelul după prima oră și toți eram gata să ieșim, dar ușa era închisă. Cineva, nu-mi aduc aminte exact cine, a venit cu o idee briliantă:
         Adevarat bă, hai pe geamu' din clasă!
Toți eram așa de bucuroși! Am luat-o la fugă înapoi spre clasa noastră să ne ”organizăm”. Am luat o bancă și am așezat-o sub geam. Ne-am urcat fiecare  pe bancă (Rareș, David L., Andrei G., Andrei și Tudor, eu, Luca și Șerban) și am trecut prin geam în curtea din spate. Am jucat puțin fotbal, puțin baschet, iar după, ora trebuia să înceapă, deci am vrut să ne întoarcem. Nu-mi aduc aminte cum am    făcut-o, dar știu un lucru. Am fost prinși...
Nu o să uit niciodată câte lucruri am făcut! Ne-am bătut, am chiulit, am aruncat cu sos de la McDonald's prin clasă, ne-am jucat ping-pong cu mingea de fotbal pe catedră.
Ce am învățat? Să nu mai facem atâtea prostii ...  




Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat