Amintiri SPIRUtuale - Salata de fructe

 – Diana Balmuș
În clasa a V-a, în Săptămâna Altfel, am avut o activitate în care a trebuit să facem, pe echipe, o salată de fructe.
În fiecare grupă, ne-am împărțit sarcinile. Eu am cumpărat decorațiuni și frișcă. Aveam un grup în care vorbeam despre ingrediente și rețete. Când am ajuns la școală, am tăiat fructele și am început să ne distrăm. Eram mici, așa că, dacă cineva venea la noi să se uite ce facem, ne supăram că ne furau ideile. Când eram aproape de final, eu am zis să punem și niște merișoare, fără să îi întreb pe ceilalți colegi de echipă. Când au văzut, a ieșit o mică ceartă pentru că am aflat că eram singura care voia să punem acele fructe confiate. După ce am depășit momentul ingredientelor, la montarea farfuriei, frișca nu mai stătea cum trebuie și tot pe mine s-a dat vina.

În final, am învățat să nu mai aleg eu treaba mai grea și să nu mai fac lucruri fără să întreb. Dar până la urmă, tot salata noastră a fost cea mai bună!




Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat