Amintiri SPIRUtuale - Lecția de călărie

Lecția de călărie – Anca Marica
Îmi amintesc momentul în care am fost la Nana Farm în Săptămâna Altfel, în clasa a VII-a.
Eu mai fusesem la călărie în anii precedenti, așa că eram foarte entuziasmată de vederea unor cai superbi. Când am ajuns la fermă, am intrat în hambarul cu cai. Fiecare animal era foarte bine îngrijit și foarte iubit de stăpânii săi. 
Cel mai frumos moment, a fost când m-am urcat pe cal pentru prima oară, după mulți ani, iar minunatul animal a fost foarte blând și a avut mare răbdare cu mine. Imediat ce ne-am urcat toți pe cai, am început să mergem în cerc, iar eu încercam să-mi depășesc colegii, chiar dacă nu aveam voie. Când a venit momentul să cobor, toată inima îmi spunea să nu, dar nu am mai putut să stau pe cal. Mă dădusem jos și deja doream să mă reurc pe iapa blândă. De fiecare dată când unii colegi nu urcau pe cal, refuzând lecția de călărie, cea mai frumoasă parte a excursiei noastre la ferma de cai, profitam de locurile libere și mă ofeream eu, dar în zadar –  nu am fost lăsată, pentru că toată lumea a trebuit să călărească doar o dată.
Această excursie mi-a amintit de vechea mea pasiune pentru cai și când voi începe liceul aș dori să mă reapuc de călărie.









Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat