Autoportret de adolescent - ANCUȚA


Eu, Anca.
Știu că m-am schimbat foarte mult de-a lungul anilor. De la o persoană copilăroasă, am ajuns să mă comport ca o adolescentă de 14 ani.
Sunt mică de statură față de colegii mei, dar nu mă deranjeză acest aspect. Am ochii de o culoare aparte, care se vede doar dacă stai aproape de mine, o combinație între verde și maro. Părul este, la fel, de mai multe culori. Când stau în lumina soarelui arzător părul este blond ca aurul, dar la umbră are culoarea castanelor prăjite.
Mă consider o persoană prietenoasă cu toată lumea. Am încercat să nu îmi fac dușmani, ci, din contră, să am mulți prieteni. Îmi place să stau cu copii mai mici, pentru că aceștia, pe lângă faptul că sunt adorabili, sunt generația viitoare. Familia mă consideră o fată veselă, care încearcă să vadă tot ce este pozitiv în lume.
Îmi place să cânt și să dansez. Nu practic un anumit sport, doar uneori mai călăresc. Îndrăges cel mai mult timpul petrecut cu familia mea și cu motanii mei. Recunosc că sunt mai leneșă când vine vorba de învățat, dar toată lumea greșește, nimeni nu este perfect.
Materia care îmi place cel mai mult este matematica, chiar dacă în acest semestru nu mai am note mari.
Am destul de mulți prieteni, dar mă înțeleg cel mai bine cu Ioana, deoarece ea vede ce e bine în mine.
Sper că toată lumea mă vede așa cum cum mă văd eu: o fată prietenoasă și uneori amuzantă.

(Marica Anca)



Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat