Autoportret de adolescent - LIDIA


Eu mă consider specială, diferită de oricine altcineva, însă adevarul este că nicio persoană nu se aseamănă alteia. Pe baza acestui fapt, chiar dacă nu știu cum sau ce gândesc oamenii din jurul meu,eu mă văd ca o ființă noua, diferită, care are încă multe lucruri de descoperit despre lume și chiar și despre ea înseși.
Sunt o fată de 14 ani, știu, nimic special. Am părul castaniu și ciufulit care pare veșnic neliniștit, asemenea mie. Fața mea este rotundă datorita obrajilor plinuți. Am un nas mare cu care cred eu că pot mirosi minciunile de la mare distanță. Nasul, împreună cu ochii negri și ageri m-ar face un chiar bun detectiv. Am preferința să le spun lucrurilor pe nume și să-mi zic opinia, chiar dacă aceasta ar putea fi supărătoare. Mulți ar considera acest lucru un defect, dar cu siguranță eu îl consider o calitate. Am mai mereu obrajii roz, de parcă aș face efort fizic, însă eu încerc să fac doar efortul de a mulțumi cât mai multe persoane, chiar dacă deseori dau greș.
Sunt departe de a fi o persoană grozavă, însă măcar încerc să îmi tratez prietenii grozav.
                                                                                                                                      (Costache Andreea Lidia)






Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat