Elevi din CNSHB voluntari la Bookfest pentru Casa de Pariuri Literare

... Au fost câteva zile de voluntariat pentru Editura Casa de Pariuri Literare, zilele trecute, la Bookfest, au fost pentru elevii din Colegiul Național ”Spiru Haret” din București. 
”La acest Bookfest, - spune Cristian Cosma - Editura Casa de pariuri literare a avut voluntari elevi de la Colegiul Național Spiru Haret din București. Și nu pentru cărat cu cârca sau alte munci specifice din mândra industrie, promovat doar cărți din curțile care trebuie și alte aranjamente subtile, ci pentru a privi mersul lucrurilor din interior. Mulțumiri tuturor, mulțumiri Cameliei Săpoiu.   sursa:https://www.facebook.com/un.cristian.1?epa=SEARCH_BOX
  
Iată cum s-a văzut din interior

Elena Sătmar (XB)Am fost voluntar joi și sâmbătă. În acest timp am interacționat cu autori contemporani și am împărtășit opinii legate de cărți și de îmbunătățirea standului, în comparație cu celelalte edituri. Am descoperit noi autori români mai puțin cunoscuți - Albert Denn, s-a vorbit despre autori consacrați, cum ar fi Nora Iuga, am făcut cunoștință cu scriitorul Vitalie Colț. ... Am învățat ce înseamnă lucrul în echipă.
Experiența asta m-a ajutat să înțeleg mai bine dorința persoanelor de a citi, de a descoperi și m-a ajutat în dezvoltarea mea personală.
Mi-aș fi dorit să mă implic mai mult ca voluntar.


 Diana Pințoiu (XB)Am interactionat cu autori,  am împărtășit diferite opinii legate de îmbunătățirea standului și de cărti. Am  discutat cu un autor contemporan și am văzut cărțile noi de la bookfest.
Experiența asta m-a ajutat să înțeleg cum se amenajează un stand și ce trebuie să faci ca să vinzi o carte. Mi-aș fi dorit să mă implic mai mult pe partea de vânzări.

Daria Marin (XB)Am participat la voluntariatul din acest weekend,  duminică. Am făcut următorul exercițiu:  ne-am plimbat prin târg să observăm cărțile diferitor edituri, să spunem ce ne-a plăcut sau ne-a displăcut în cadrul organizării și să facem poze. 
Am descoperit multe cărți pe care mi-ar plăcea să le citesc, în special cele despre Holocaust. A fost pentru prima oara când am participat la un astfel de târg , însă, sigur nu va fi pentru ultima. Acest voluntariat m-a ajutat să ies puțin din zona de confort și să descopăr activități foarte interesante.
Organizarea târgului a fost exact cum m-am așteptat; totul foarte bine pus la punct.
Mi-ar fi plăcut să particip mai mult în a comunica cu oamenii și să primim tricouri sau ecusoane care să arate faptul că suntem voluntari cdpl. 


Irina Gâtlej (XB)Am aflat că există foarte multe cărți moderne pe care chiar mi-ar plăcea să le citesc, deși eu nu m-am considerat până acum o persoană atrasă de citit. Un lucru nou pe care l-am făcut a fost simplul fapt că am mers la un târg de cărți ca voluntar și am realizat că mi-ar prinde bine să-mi îmbogățesc cunoștintele referitoare la literatură. 
Acest voluntariat m-a convins să fiu mai deschisa să particip la activități diferite de cele de zi cu zi.
Mă așteptam să fie multă lume și totul bine organizat și așa a și fost.
Mi-ar fi plăcut mai mult dacă aș fi participat mai activ la eveniment/aș fi putut fi mai de folos la stand. Pe lânga asta, mi s-ar fi părut mai interesant și dacă ni s-ar fi dat ecusoane sau vreun obiect care să arate că suntem voluntari cdpl. 


 Alexandra Caraman (XB): Am făcut fotografii la standul “Casa de pariuri literare”,  dar și pe la alte edituri.  Am aflat cam în ce constă voluntariatul la un eveniment de acest gen și cum să am grijă de anumite detalii legate de standul la care mă aflu. 
Pe mine acest eveniment m-a ajutat să îmi dezvolt mai mult abilitățile de realizare a fotografiilor, cel putin din punct de vedere tehnic, dar am mai avut un câștig: am descoperit scriitori de care nu auzisem. Aș fi vrut să ajut mult mai mult la stand, de exemplu prin aranjarea lui sau prin comunicarea cu posibili clienți/vizitatori ai standului. 
Și încă ceva: ne-am înțeles superbine cu coordonatorul nostru! 
Mulțumim! 


Așadar, mulțumim, un cristian! 


P.S. La următorul voluntariat facem ecusoane!  






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat