Amintiri SPIRUtuale - La film cu clasa

La film cu clasa – Tudor Oprea
Eram în Săptămâna Altfel din clasa a VII-a. Doamna dirigintă ne-a propus să mergem la cinematograf să vedem filmul făcut după cartea ”Minunea” de R. J. Palacio. Timpul era scurt și era nevoie de rezervări. Doamna dirigintă ne-a rugat pe mine și pe Eric să facem asta. Am rezervat de pe telefon locuri pentru toată clasa și i-am anunțat pe colegi cât costă biletul.
Ajunși la Cinema City, doamna dirigintă ne-a dat banii de bilete, iar eu cu Eric am mers la casa de bilete. După ce am cumpărat toate biletele, am așteptat cu toții pe canapele, să se facă ora de începere. Când să intrăm, noi continuăm cu organizarea, numărăm colegii și dăm fiecăruia biletul de intrare. Apoi, în sală, i-am ajutat să își găsească locurile.
Doamna dirigintă a spus că ne-am descurcat excelent cu organizarea.
Am fost foarte bucuros că am ajutat și mai ales că doamna dirigintă a avut încredere în noi, iar filmul a fost super.





Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat