Autoportret de adolescent - LUCA


Eu sunt Luca. Locuiesc în București, învăț la Colegiul Național ”Spiru Haret” și am 14 ani. Părul meu lung și șaten scoate în evidență pielea albă. Ochii căprui sticloși și zglobii transmit parcă priviri jucăușe peste tot unde se uită. Ochelarii purtați pe nasul mic și drept îmi completează chipul. Peste tot pe mâini și pe picioare sunt tot felul de cicatrici, fiecare cu povestea ei unică, dar toate aparținând aceluiași sport, ciclismul.
Deoarece sunt relativ înalt, robust și lat în umeri, nu inspir foarte multă emoție la prima vedere, dar după ce petreci ceva timp cu mine, o să mă găsești mereu zâmbind și gata să ascult problemele tale, oricât de neînsemnate ar fi ele.
Sunt o persoană complexă și în mare parte a timpului, calmă. Nu suport nedreptățile și mereu iau atitudine împotriva lor.
În concluzie, sunt o persoană interesantă, care merită cunoscută dacă ai răbdare cu schimbările mele bruște de comportament.  
(Popescu Luca Mihail)





Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat