Amintiri SPIRUtuale - Corigența la istorie

Corigența la istorie – David Lakkis
O să vă povestesc o întâmplare amuzantă și nu prea petrecută anul trecut. Eu și colegul meu Tudor era să rămânem corigenți la istorie, nu din cauza faptului că nu ne ducea mintea, ci din cauza faptului că am chiulit de la un test. 
Astfel că doamna dirigintă a aflat de această situație și ne-a chemat la dumneaei în cabinet și ne-a obligat pe amâdoi să învățăm la istorie. Noi nu am fost foarte încântați de această decizie, deoarece credeam că vom scăpa altfel, dar nu am avut ce face. În timp ce colegii noștri erau pe teren, noi am fost ”sechestrați” o oră, timp în care tot ce am făcut a fost să învățăm la istorie. Când a expirat timpul, doamna dirigintă ne-a și ascultat. Apoi am mâncat prăjituri. Doamna dirigintă ne-a dat și să mâncăm.
La ora de istorie am știut, totul a mers bine. Nu doar că am scăpat de corigență, ci am avut și medii mari, de 9 și de 10.
Însă acest lucru nu era posibil fără doamna dirigintă, care ne-a ajutat atunci, așa cum a făcut-o în multe lucruri. Pentru mine au contat foarte mult aceste momente când am fost ajutat de dpamna dirigintă și nu o să uit nici orele de consiliere pe care le-am cerut când am avut nevoie de un sfat.






Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat