Autoportret de adolescent - ADINA


Pentru unii, propria lor persoană este cea mai importantă, mai mult decȃt oricine atcineva. Eu consider că toţi ar trebui să păstrăm un balans și să ţinem ȋn mod egal la noi şi la alţii.
Din punct de vedere fizic, am o ȋnalţime medie, părul scurt, castaniu ȋnchis spre negru şi ochii căprui. Nu mă prea preocupă multe lucruri, iar acele cȃteva interese pe care le am sunt tipice unui adolescent, iar eu investesc cȃt mai mult din timpul meu liber ȋn ele.
Relaţia mea cu alte persoane depinde foarte mult de situaţie. Felul cum mă ȋmbrac sau cum mă comport afectează cȃteodată negativ felul cum mă percep străinii, iar din această cauză ȋncerc să mă comport constant cȃt de bine pot, ca să creez o primă impresie pozitivă.
Cred că defectele mele principale ar fi faptul că ȋmi este greu să vorbesc cu oamenii pe care nu ȋi prea cunosc şi frica mea de a face lucruri noi. În ce privește calităţile, aş spune că sunt un om prietenos şi ȋncerc să ȋi tratez pe ceilalţi cum mă tratează şi ei pe mine.
Sper că şi restul mă vede ȋntr-un mod bun.

(Rădulescu Adina Maria)







Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat