joi, 12 iulie 2018

Model de eseu motivaţional pentru înscrierea la ASE 2018


    Conținut retras temporar

44 de comentarii:

  1. Foarte clar, m-a ajutat foarte mult! Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am o intrebare: sa pun direct semnatura sau si nume si prenume?
    Multumesc mult!
    Maria Ionescu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recomand să fie scrise numele și prenumele clar, iar dedesubt semnătura, dar nu este greșit dacă puneți doar semnătura.
      Succes!

      Ștergere
  3. Buna ziua, ma puteti ajuta cu un model de eseu motivational pentru inscrierea la Facultatea de Geografie, specialitatea Geografia turismului? Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că te poți inspira din acest model. Însă nu uita să te semnezi!

      Ștergere
  4. buna ziua, la numarul 7 ar trebui sa completez cu numele facultatii/profilului ales?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă te referi la punctele de suspensie, răspunsul îl găsești imediat după acestea. Trebuie să completezi cu numele acelei asociații/ organizații studențești din care vrei să faci parte. Dacă nu ai informații despre așa ceva/ nu dorești o asemenea experiență, atunci elimini acel enunț.
      Nu uita să te semnezi!

      Ștergere
  5. E chiar destul de reusit exemplul, dar cu o singura remarca "....vreau să mă formez....şi, nu în ultimul rând, ca om."
    Adica cei care vin sa se inscrie la facultate nu sunt formati "ca oameni" ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă nu am decontextualiza, am putea spune că formarea unui om nu este desăvârșită la vârsta terminării liceului!
      Voi da și un exemplu (păstrând contextul): un pas în formarea noastră ca oameni este asumarea aprecierilor pe care le formulăm, a remarcilor și a întrebărilor care ne apasă.

      Ștergere
  6. Eu sunt total in aer! Ma interesez ptr copilul meu! Noi locuim in Grecia si nu stiu nimic! La ce obiecte se da examen si daca exista materiale ,teste grila,nu stiu cum funct sistemul,aici stiu,dar as vrea sa vad daca e posibil sa treaca in Rom,Galati,mai exact,acolo sunt parintii mei! Multumesc,astept inf!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vă recomand să intrați pe site-ul fiecărei universități/ facultăți care vă interesează. Acolo veți găsi toate condițiile admiterii la facultate: perioadă de înscriere, documente necesare, examene, bibliografie etc.
      Eu vă pot ajuta cu modelul de scrisoare de intenție deja publicat.

      Ștergere
  7. Eseul trebuie scris de mână sau pe calculator?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe calculator, cu precizarile urmatoare:
      https://www.ase.ro/admitere2017/licenta2017/pasi_candidat_septembrie_2017/4.Structura_eseu_motivational_septembrie2017.pdf

      Ștergere
    2. F, util modelul oferit de Dv. ! Multumiri!

      Ștergere
  8. Bună ziua! La nr.7, daca vreau sa urmez facultatea de Finanțe, Asigurări, Bănci și Burse de Valori,scriu ca "Vreau sa devin membru al organizației/facultății X"?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vă recomand să recitiți explicațiile de pe site-ul facultății, referitoare la punctul 7, apoi să formulați.
      Atenție! Dacă veți fi admis/ admisă, nu veți fi ”membru” al facultății respective, ci student/studentă.

      Ștergere
  9. buna ziua. ce data pun? cea din ziua de inscriere sau data in care am facut eseul ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Logic ar fi sa fie data din ziua completarii eseului.

      Ștergere
    2. Nu am inteles exact ce presupunea asta, dar eu credeam ca se trece ziua de inscriere?

      Ștergere
    3. Puteți pune data când ați scris ”eseul” sau data când vă înscrieți. Este bine oricum. Dar nu uitați să vă semnați!

      Ștergere
  10. Buna! Daca scriu exact ca aici puntele 2,3,4 si 5 nu are nimic? Adica probabil nu sunt singura care o sa foloseasca modelul asta, iar daca cei de la ASE gasesc doua eseuri la fel ma gandesc sa nu le anuleze :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca nu am facut actiuni de voluntariat si nu am participat nici la olompiad, ce scriu?

    RăspundețiȘtergere
  12. Semnatura trebuie facuta tot la calculator sau dupa ce il scoti la imprimanta? Banuiesc ca dupa, dar as vrea sa fiu sigur

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La calculator vă puteți scrie numele și prenumele, apoi semnați cu scris de mână.
      ... Dar aveți o semnătură? Aici sunteți ”Anonim”.

      Ștergere
  13. Banuiesc ca il vor mai avea si altii.. Oare are ceva daca este aceeasi structura?

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna ziua! Eseul ar trebui sa aiba vreun titlu? De asemenea, este necesar sa scriu la inceputul lui "eseu motivational" cum ati scris dumneavoastra?

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna ziua! Ce titlu ar trebui sa pun daca fac eseul in engleza?

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna ziua pot folosi modelul chiar daca probabil alti 50 de oameni l au folosit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur! L-au folosit mult mai mulți, dar sunteți printre puținii care au cerut permisiunea autorului.
      Succes!

      Ștergere
  17. Buna seara!Am si eu o intrebare la dumneavoastra,sunt in dilema ce nume sa trec in eseul motivational,numele actual sau cel dinainte de casatorie?Dupa logica mea, ar trebui cel dinainte de casatorie dar nu sunt sigura iar pe site-ul facultatii unde vreu sa ma inscriu nu este specificat.Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De regulă se trece numele de dinainte de căsătorie, iar în paranteză specificați „căsătorită ......”.

      Ștergere
  18. pot folosi doar structura, nu si textul propriul zis?
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna,poți te rog sa mi spui daca la pct 1 e greșit daca trec și adresa de domiciliu?

    RăspundețiȘtergere
  20. Multumesc pentru model, eseu motivational!

    RăspundețiȘtergere
  21. Bună. Îmi trebuie un eseu pentru înscrierea la master și nu știu ce titlu trebuie sa pun. Mă puteți ajuta?

    RăspundețiȘtergere
  22. Am de făcut o scrisoare de intenție pt scoala si în modelul dat de dn profesoara ni se ararata o scrisoare care conține adresa noastră. Oare ar fi greșit dacă nu as scrie adresa mea?? Va rog sa îmi da ti un sfat...

    RăspundețiȘtergere
  23. Va mulțumim frumos pentru model e de mare folos.

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna ziua
    Va rog frumos se poate sa ma ajutați cu un model in engleză ?

    RăspundețiȘtergere
  25. Bună ziua! Nu înțeleg ceva, eu îl pun pe calculator și ma duc cu el la admitere? Sau îl trimit pe site-ul facultății?

    RăspundețiȘtergere