Amintiri SPIRUtuale - Excursia la Rânca

Excursia la Rânca – Amalia Nichifor
Cel mai frumos moment din gimnaziu a fost în clasa a VIII-a, în excursia de la Rânca, în care am avut ocazia să petrec mult timp cu colegii mei și cu doamna dirigintă.  
În prima noastră seară, imediat după cină, ne-am retras mai devreme în camera mea, eu împreună cu colegele de cameră și cu înca doi băieți. Era o atmosferă deosebită, cu toții râdeam, vorbeam vrute și nevrute, în timp ce ascultam muzică. La un moment dat, ne-a venit în minte un joc tipic copilăresc: să ne imităm profesorii. Aveam propria noastră recuzită: cuvertura aurie de la pat și cearceaful alb, curat. Erau perfecte pentru a reprezenta îmbrăcămintea doamnelor profesoare.  
Deodată auzim o bătaie în ușă.
         O fi vreun coleg, zice unul dintre băieți, îndreptându-se spre ușă.
Dar ce să vezi? Era chiar doamna dirigintă.
Am primit-o cu drag în camera noastră dezordonată și am invitat-o să ia parte la micul nostru moment de actorie, ca spectator. Atmosfera a devenit mai dinamică atunci când a sosit timpul să o întruchipăm ... chiar pe doamna dirigintă. David a făcut onorurile și pot să recunosc că a fost un moment reușit. Pentru a ne amuza și mai tare și pentru a adăuga un strop de realitate în scurta noastră interpretare, doamna profesoară i-a împrumutat ochelarii dumneaei colegului. A fost, cred, una dintre cele mai amuzante amintiri din acea seară.
Această excursie a fost un prilej de a îmi cunoaște mai bine colegii, dar și pe doamna dirigintă. Am petrecut cu toții timp împreună, indiferent de grupurile în care eram obișnuiți să stăm la școală, ne-am amuzat pe seama multor lucruri și am descoperit ce aveam în comun.  










Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat