Amintiri SPIRUtuale - Urmărirea

Urmărirea – Andrei Ghiață
Gimnaziul este cu siguranță o perioadă memorabilă a vieții.
Durata dintre școala primară și liceu – gimnaziul – este cea mai amuzantă, fiind timpul în care creștem și ne dăm seama de cele mai multe lucruri.
De exemplu, după o oră de franceză în care toți cei 11-13 copii, după 50 de minute de „bonjour” si „aurevoir”, se grăbeau spre clasă, colegul meu, Aldea, a luat-o în față cu sandwich-ul în mână.
Probabil nevăzându-mă, îmi închide ușa brusc în nas. Furios, alerg spre el să îl întreb motivul, iar el fuge. Ajungând la scările liceului, am realizat că nu aveam să-l prind. Așa că am făcut ce trebuia pentru a termina urmărirea. Am sărit cu putere de pe prima treaptă și, asemenea unui polițist, am prins făptașul, căzând fix pe el. Sandwich-ul era împrăștiat peste tot, pierdut în gemetele colegului meu.

În final, am aflat că totul a fost o neînțelegere. Îmi pare rău că mi-am rănit colegul. Doar aventura mi-a făcut plăcere, nu și urmările. 





Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat