Amintiri SPIRUtuale - O carte cu autograf

O carte cu autograf – Denisa Alexandru
Era o zi oarecare. Nu știam ce urma să experimentez atunci. Eram clasa a șasea, la început de-abia. Ajunsesem la școală într-o joi, alături de colegii mei.
La un moment dat, doamna dirigintă intră la noi în clasă și ne anunță că la următoarea oră o scriitoare de-abia apărută vine în școală. La vremea aceea nu mi se părea așa de interesant să stai într-o bancă, ascultând un necunoscut cum vorbește, însă am observat că mulți copii confirmaseră că vor să meargă. Cum scăpam de la ore, și eu nu suportam educația tehnologică, am zis că merg și eu, poate rămân cu ceva.
În timpul pauzei, ne-am strâns cu toții în fața ușii de la Sala Noica. Când intrăm, deja erau câteva clase. Într-adevăr, acea activitate era mai mult pentru liceu, însă doamna dirgintă nu rata nicio ocazie să ne mai scoată din rutina zilnică și uneori plictisitoare a școlii, mai ales dacă avea legătură cu universul cărții. Mă înghesui pe un loc într-o bancă din spate cu niște colege. În fața noastră, la o masă mai mare, stătea o fată, adolescentă, blondă, arătând emoționată și care ne privea cu un zâmbet larg pe față. Pe masă, frumos așezate, stăteau niște cărți cu copertă verde. Într-un final, prezentarea începe. Imediat aflăm că acea scriitoare este o româncă, de șaisprezece ani, care trăiește de mulți ani în Italia și de aceea avea un traducator lângă ea. Prima ei carte era deja pe piață, sub numele de ,,My dilemma is you”, însă nu apăruse încă în România, așa încât era tentant anunțul că se puteau primi cadou câteva cărți la ceastă lansare.
După o sesiune de întrebări și de răspunsuri, culmea! Am câștigat o carte cadou. Nu pot să zic că m-am bucurat foarte mult, deoarece nu mi se părea că acea carte mi s-ar potrivi, însă m-am așezat la rând cu ceilalți câștigători pentru autograful scriitoarei pe prima pagină.
Am luat cartea și pot să zic că din momentul în care am deschis-o și am citit primele fraze, n-am mai lasăt-o din mână mai mult de o oră. Așa de mult mi-a placut încât mi-am luat și partea a doua ,,My dilemma is you 2” de Cristina Chiperi.




Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat