Autoportret de adolescent - ANDREI G



Elev. Este ceea ce mă definește la momentul actual. Asemenea celorlalți, cu acelașii statut social, însă, mai mult decât atât.
Sunt un băiat obișnuit, cu vise și aspirații.
Sunt cercetaș și în scurt timp voi deveni Explorator, datorită numeroaselor realizări și a contribuției aduse în cadrul Centrului Local „Baden Powell”.
Am fața ovală, ochii căprui dedesubtul cărora am cearcăne, nu atât de mult din cauza învățatului, cât a nopților pe care le pierd citind, mâncând și jucându-mă.
Am multe defecte, însă și puținele mele calități mă fac special. Probabil acestea au determinat-o pe doamna dirigintă să mă învestească cu titlul de bibliotecar al clasei, un rol care mi s-a potrivit de minune. Nu doar că am putut să citesc mai multe cărți decât am visat vreodată, dar am și recomandat cărți colegilor. Asta chiar mi-a plăcut!
Mă consider un băiat prietenos, sociabil și destul de inteligent și descurcăreț cât să pot să am grijă de mine. Dar mai am multe de învățat, de descoperit și de trăit.
Și abia aștept și experiența liceului!

(Ghiață Andrei)














Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat