Autoportret de adolescent - TUDOR


Sunt un băiat de 15 ani pe nume Oprea Tudor și sunt elev în clasa a VIII-a la Colegiul Național ”Spiru Haret”. Sunt înalt, cu părul brunet, scurt, cu ochi căprui profunzi, cu o privire adâncă și plină de sentimente și trăiri ascunse. Mă împrietenesc foarte ușor cu lumea și știu ce prieteni să-mi aleg. Mă pricep foarte bine la baschet, îmi place să muncesc ca să obțin lucrul dorit și niciodată nu mă dau la o parte din fața unei probleme. Rețin foarte repede lucrurile care mă pasionează, dar am și câteva defecte, precum: sunt, uneori, foarte încăpățânat, dar știu când să mă opresc. Chiar dacă știu multe lucruri, în unele momente dau greș în a le arăta. Îmi place să cred despre mine că sunt un băiat inteligent, glumeț și foarte activ prin modul de a mă comporta.

(Oprea Tudor)






Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat