Autoportret de adolescent - ALEXANDRU


Sunt un băiat de numai 14 ani, care are o viață interesantă.
Când mă văd pentru prima dată, unii oameni cred că sunt la liceu, deoarece sunt înalt, putând deveni un jucător bun de baschet. De asemenea, eu cred că prin ochii mei albaștri pot exprima starea personală sau ce simt pentru persoana care e lângă mine.
Fiind aproape la liceu, mă simt stresat de Evaluarea Națională. Dar cred că voi face față, considerându-mă un băiat inteligent și cuminte. Chiar dacă unii mă enervează, cred că aceia ar tebui să se gândească la ei și la defectele lor.
Eu consider că sunt un copil bun, fiind cât se poate de cuminte și de deștept.

(Drăguleasa Alexandru Andrei)






Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat