Autoportret de adolescent - DAVID L.


Eu sunt Lakkis David și această compunere este despre mine. Îmi voi face autoportretul.
Sunt o persoană sociabilă, amuzantă, căreia îi place să își facă prieteni. Am însă și defecte: mă ia gura pe dinainte, uneori comportamentul meu este exagerat și enervez persoanele de lângă mine. Cu siguranță, am și calități: sunt un sportiv bun – practic fotbal și îmi place acest sport. Sper să fac o carieră la nivel înalt. Nu sunt o persoană răbdătoare, ci una deestul de impulsivă, care se grăbește să ia anumite decizii fără a vedea avantaje și dezavantaje.
Ca aspect fizic – am ochii căprui, părul negru închis și înălțime medie. Îmi place foarte mult să mă îmbrac cu haine de firmă.
Îmi place persoana care am ajuns azi, însă cu siguranță mai sunt de îmbunătățit niște aspecte.

(Lakkis David)







Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat