Autoportret de adolescent - DIANA



Ca la orice om, calitățile și defectele sunt prezente. Nimeni nu este perfect și nimeni nu face excepții. Cred totuși că fiecare trebuie să aibă o părere bună despre el, așa că îmi place să cred că trăsăturile pozitive predomină.
Am ochii căprui, dar îmi place foarte mult că, în lumină puternică, sunt aproape galbeni. Primul lucru care îți dă siguranță și încredere este privirea și, datorită ochilor mei, sunt multe persoane care au încredere în mine. Am părul creț, de obicei prins sau îndreptat. Nu mi se pare că mi se potrivește, dar odată cu timpul, am înțeles că face parte din mine și nu aș fi la fel dacă părul meu ar fi diferit. Faptul că sunt înaltă nu mă prea ajută la capitolul socializare. Chiar dacă mă consider o persoana sociabilă, înălțimea îmi dă o ușoară insecuritate.
Îmi petrec marea parte a timpului ascultând muzică. Nu am un gen preferat, aleg în funcție de stare. Dacă aleg melodia greșită, îmi pot schimba starea și, din cea mai fericită persoană, încep să plâng. Îmi place să merg cu bicicleta împreună cu tatăl meu. Este aproape singurul moment în care stau cu el.
Chiar dacă am probleme cu încrederea în mine, nu pot spune că aș schimba ceva la mine. Învăț să trăiesc cu mine și să mă dezvolt, fără influența celor din jur.
(Balmuș Diana)












Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat