Autoportret de adolescent - ANDREI O.


Mă numesc Oprea Andrei și am 15 ani. Sunt elev în clasa a VIII-a la Colegiul Național ”Spiru Haret” București. Am note bune și practic baschet de 6 ani.
Sunt înalt și bine făcut, dar mai trebuie să pun câteva kilograme. Am părul blond, dat într-o parte pentru că nu am timp să îmi fac freza. Ochii mei sunt albaștri-verzui, puțin mici.
În majoritatea timpului sunt cuminte, dar am momente când sunt neascultător. La școală, în anumite ore, fac gălăgie, iar dacă nu îmi convine ceva nu ezit să spun. Mă mai cert cu unii profesori, dar câteodată sunt provocat. Am câțiva prieteni buni și mă feresc de cei falși. În general mă înțeleg bine cu foarte multă lume, sunt sociabil.
Nu sunt în stare să îmi găsesc defectele și calitățile. Știu că sunt departe de perfect, dar asta mă face unic și special.
Sunt un copil normal, cu o viată ocupată.

(Oprea Andrei)






Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat