Autoportret de adolescent - ERIC


Subiectul acestei compuneri sunt eu, Eric Gangă, un simplu elev de clasa a VIII-a, care anul acesta are examen.
Am 14 ani, nu sunt foarte înalt, părul meu este destul de lung și are culoarea maro, ochii mei sunt și ei maro ca scoarța  copacilor. Sunt un băiat harnic, mereu vesel, indiferent de situație. Mai puțin la evenimente triste, cum ar fi înmormântările, dar în general privesc "partea plină a paharului". 
În  timpul liber fac lucruri productive care mă ajută la școală: citesc, învăț, lucrez în plus etc. Ca un hobby totuși, eu joc baschet și aș putea spune că sunt destul de bun la acest sport pe care îl practic de aproape patru ani.
Mereu am avut impresia că am o relație foarte bună cu toți ceilalți din jurul meu. Nu îmi place să mă cert cu prietenii mei, iar dacă se întâmplă, încerc să repar totul cât mai repede.
Eu cred despre mine că sunt un prieten bun, un om destul de interesant și foarte amuzant, cel puțin asta spune lumea ...
(Gangă Eric Andrei)







Acest text este o mică parte din proiectul "Întâmplări SPIRUTUALE", realizat cu și pentru promoția gimnazială 2019 a Colegiului național ”Spiru Haret” din Bucureşti, 
Un mod de a păstra amintirile SPIRUtuale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat