Treceți la conținutul principal

Autoportret de adolescent. Mihai

Unii oameni spun că persoana în care poţi avea cea mai multă încredere eşti chiar tu însuţi. De aceea am decis să îmi creez autoportretul.
Eu sunt Mihai, un adolescent ambiţios, visător şi poate chiar puţin nebun, însă nu mă deranjează acest lucru, deoarece, dacă nu faci prostii când eşti mic, nu ai de ce să râzi când vei fi bătrân.
Am ochii albaştri. Fetele îmi spun că am nişte ochi superbi, de un albastru fermecător, însă eu, când mă uit în oglindă, îi văd doar albaştri. De asemenea, multă lume îmi spune că părul meu blond îmi completează imaginea angelică, dar eu nu mă văd decât un băiat obişnuit.
Sunt un băiat visător, întrucât doresc să intru la unul dintre cele mai bune colegii, dar sunt şi un băiat ambiţios, deoarece sunt sigur că voi intra. În viaţă trăiesc după propria mea regulă: Omul care aleargă pentru a-şi împlini visele este un om nebun, însă omul care nu visează este un om pierdut.

Mă simt foarte bine în pielea mea şi nu mi-aş dori nici măcar o clipă să fiu altă persoană. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Model de eseu motivaţional pentru înscrierea la ASE 2018

      Zilele acestea am fost întrebată de multe persoane cum se face un eseu motivaţional pentru înscrierea la Academia de Studii Economice.       Mai jos voi prezenta o  structură de eseu motivaţional, realizată conform normelor cerute de ASE (pe care le găsiţi  aici ). Atrag atenţia că e recomandabilă personalizarea acestui "tipar". Eliminaţi din redactarea voastră cifrele care marchează paragrafele - eu am folosit numerotarea pentru a fi mai uşor de urmărit subpunctele cerute de ASE în realizarea acestui document.          Iată modelul:  ESEU  MOTIVAŢIONAL 1.  Mă numesc ......................  şi sunt absolvent(ă) a Liceului .... / Colegiului Naţional ......... din ........... Reputaţia Academiei de Studii Economice şi calitatea învăţământului de aici m-au determinat să-mi prezint intenţia de a deveni studenta/studentul acestei instituţii de învăţământ superior.  2.  Am aflat de oferta educationala a Academiei de Studii Economice de pe site-ul facultăţii,

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat

  Recentul subiect de antrenament pentru examenul de evaluare națională mi-a amintit cât de frumoase sunt textele Adinei Popescu. Pentru cine nu știe, textul 1 din subiect, cel literar, este un fragment din „Aventuri de pe Calea Moșilor” – adecvat vârstei și tematicii V-VIII. Ca să nu mai vorbim despre alte aspecte pe care le adună fragmentul ales: colegialitate, prietenie, dorința de a lucra în echipă, plus aspecte care țin de interculturalitate, dacă ne referim la „caracterele” diferite din text: o fetiță e realistă, alta organizată etc.  Faină alegere. În fine, să trec la subiect (la subiectul postării  J ). Cu clasa a VI-a la care predau am citit în semestrul I două texte de Adina Popescu: „Un păianjen care se crede Spiderman” și   „Aventurile lui Spiderman în grădină”. Cu gândul că elevii mei pun întrebări, i-am scris atunci Adinei Popescu pentru că nu știam nimic despre texte: dacă au continuare, dacă fac parte din vreun volum. Când le-am comunicat elevilor mei că îi pot scrie