Treceți la conținutul principal

Autoportret de adolescent. Andreea

Îmi amintesc și acum prima zi de școală… Cu două codițe castanii și două pampoane albe ce îmi luminau fața , am pășit emoționată în curtea școlii. Ochii căprui și sclipitori priveau curioși, dar și speriați în jur.
Acum în clasa a VIII-a , fizicul, dar și caracterul meu sunt schimbate. Fata speriată de ceea ce se întâmplă în jurul ei s-a transformat într-o adolescentă degajată, mai sigură pe ea. Anii de gimnaziu au contribuit mult la formarea mea . Ei m-au ajutat să capăt încredere în mine și să nu îmi mai fie teamă de orice. Deși ochii și-au păstrat aceeași culoare, iar părul și-a schimbat puțin nuanța, eu totuși mă simt o altă persoană. Sunt mai veselă, mai deschisă și înconjurată de mulți prieteni. Dansul, pe care îl practic de la vârsta de șase ani, m-a ajutat și el să mă formez. M-a făcut să fiu mai grațioasă, dar și mai echilibrată și mai resposabilă. Atunci când dansez simt că sunt eu cea cu adevărat. Sunt relaxată și plină de viață. Îmi place să călătoresc și să fiu înconjurată de cei dragi. Iubesc vacanțele de vară pentru că îmi oferă timp suficient pentru a face lucrurile care îmi fac plăcere.

Sunt mândră de mine și de tot ceea ce am realizat până acum.     

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Model de eseu motivaţional pentru înscrierea la ASE 2018

      Zilele acestea am fost întrebată de multe persoane cum se face un eseu motivaţional pentru înscrierea la Academia de Studii Economice.       Mai jos voi prezenta o  structură de eseu motivaţional, realizată conform normelor cerute de ASE (pe care le găsiţi  aici ). Atrag atenţia că e recomandabilă personalizarea acestui "tipar". Eliminaţi din redactarea voastră cifrele care marchează paragrafele - eu am folosit numerotarea pentru a fi mai uşor de urmărit subpunctele cerute de ASE în realizarea acestui document.          Iată modelul:  ESEU  MOTIVAŢIONAL 1.  Mă numesc ......................  şi sunt absolvent(ă) a Liceului .... / Colegiului Naţional ......... din ........... Reputaţia Academiei de Studii Economice şi calitatea învăţământului de aici m-au determinat să-mi prezint intenţia de a deveni studenta/studentul acestei instituţii de învăţământ superior.  2.  Am aflat de oferta educationala a Academiei de Studii Economice de pe site-ul facultăţii,

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat

  Recentul subiect de antrenament pentru examenul de evaluare națională mi-a amintit cât de frumoase sunt textele Adinei Popescu. Pentru cine nu știe, textul 1 din subiect, cel literar, este un fragment din „Aventuri de pe Calea Moșilor” – adecvat vârstei și tematicii V-VIII. Ca să nu mai vorbim despre alte aspecte pe care le adună fragmentul ales: colegialitate, prietenie, dorința de a lucra în echipă, plus aspecte care țin de interculturalitate, dacă ne referim la „caracterele” diferite din text: o fetiță e realistă, alta organizată etc.  Faină alegere. În fine, să trec la subiect (la subiectul postării  J ). Cu clasa a VI-a la care predau am citit în semestrul I două texte de Adina Popescu: „Un păianjen care se crede Spiderman” și   „Aventurile lui Spiderman în grădină”. Cu gândul că elevii mei pun întrebări, i-am scris atunci Adinei Popescu pentru că nu știam nimic despre texte: dacă au continuare, dacă fac parte din vreun volum. Când le-am comunicat elevilor mei că îi pot scrie