Treceți la conținutul principal

Autoportret de adolescent. Andrei

Părerea mea – în ultimii ani de şcoală, în aceşti ani ai adolescenţei, portretul meu începe să prindă formă, pictându-se mai frumos, pe măsură ce cresc.
Aceşti ani mă formează foarte bine şi sunt cei mai frumoşi din viaţa mea. Mai am un pic şi ajung şi eu bărbat! Mare cât un munte şi voinic … ca la şapte ani. Deja trebuie să devin mai responsabil şi să am grijă de familie. Păcat că odată cu toate acestea a venit şi jungle de păr pe care o am pe tot corpul, dar pubertatea este creaţia mamei natură şi trebuie respectată.
Deştept sunt, că aşa m-a făcut mama. Odată cu grijile şi cu responsabilităţile pe care urmează să le am, îmi cresc şi atenţia şi priceperea şi mintea.
Mă înţeleg cu majoritatea colegilor, în special în ultimii ani, când ştim că urmează să ne despărţim. … Tot familie o să  fim!

Acesta e portretul meu şi vreau să le mulţumesc colegilor, profesorilor, dirigintei şi mai ales părinţilor, pentru că m-au ajutat să-l pictez.                

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Model de eseu motivaţional pentru înscrierea la ASE 2018

      Zilele acestea am fost întrebată de multe persoane cum se face un eseu motivaţional pentru înscrierea la Academia de Studii Economice.       Mai jos voi prezenta o  structură de eseu motivaţional, realizată conform normelor cerute de ASE (pe care le găsiţi  aici ). Atrag atenţia că e recomandabilă personalizarea acestui "tipar". Eliminaţi din redactarea voastră cifrele care marchează paragrafele - eu am folosit numerotarea pentru a fi mai uşor de urmărit subpunctele cerute de ASE în realizarea acestui document.          Iată modelul:  ESEU  MOTIVAŢIONAL 1.  Mă numesc ......................  şi sunt absolvent(ă) a Liceului .... / Colegiului Naţional ......... din ........... Reputaţia Academiei de Studii Economice şi calitatea învăţământului de aici m-au determinat să-mi prezint intenţia de a deveni studenta/studentul acestei instituţii de învăţământ superior.  2.  Am aflat de oferta educationala a Academiei de Studii Economice de pe site-ul facultăţii,

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat

  Recentul subiect de antrenament pentru examenul de evaluare națională mi-a amintit cât de frumoase sunt textele Adinei Popescu. Pentru cine nu știe, textul 1 din subiect, cel literar, este un fragment din „Aventuri de pe Calea Moșilor” – adecvat vârstei și tematicii V-VIII. Ca să nu mai vorbim despre alte aspecte pe care le adună fragmentul ales: colegialitate, prietenie, dorința de a lucra în echipă, plus aspecte care țin de interculturalitate, dacă ne referim la „caracterele” diferite din text: o fetiță e realistă, alta organizată etc.  Faină alegere. În fine, să trec la subiect (la subiectul postării  J ). Cu clasa a VI-a la care predau am citit în semestrul I două texte de Adina Popescu: „Un păianjen care se crede Spiderman” și   „Aventurile lui Spiderman în grădină”. Cu gândul că elevii mei pun întrebări, i-am scris atunci Adinei Popescu pentru că nu știam nimic despre texte: dacă au continuare, dacă fac parte din vreun volum. Când le-am comunicat elevilor mei că îi pot scrie