Amintiri din ora de română. "Când a început o melodie..."

Nu îmi vine să cred că deja am ajuns la sfârşitul anilor de gimnaziu. Cu greu îmi vine să mă despart de colegi şi de profesori.
Cele mai multe ore le-am avut cu doamna profesoară de română, chiar şi de şapte ori pe săptămână, incluzând orele în plus, de pregătire. Ţin minte cum ne punea să scriem, iar când observa că ne dureau mâinile ne făcea într-un mod plăcut să râdem. Îmi aduc aminte şi de zilele în care ne explica lucruri de dirigenţie sau poate chiar lucruri pe care le vorbim cu părinţii.
Într-o oră ne-a pus să scoatem figuri de stil, sinonime, antonime, expresii şi locuţiuni dintr-un text pe care ni l-a dat să-l ascultăm. Am avut o frumoasă şi neaşteptată surpriză când a început o melodie de-a lui Smiley. După ce am terminat exerciţiile şi le-am verificat, am mai cântat o dată, dar cu versurile în faţă.
Nu voi uita niciodată aceste ore minunate de română. 




Acest text este o mică parte din proiectul "Ora de română", realizat cu şi pentru elevii clasei a VIII-a A, de la Liceul Teoretic "Eugen Lovinescu" din Bucureşti, acum absolvenţi ai ciclului gimnazial. 

Un mod de a rămâne conectaţi la ORA DE ROMÂNĂ.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat