vineri, 12 iunie 2015

Autoportret de adolescent. Daria

De fiecare dată când mă uit în oglindă, îmi dau seama de rapiditatea cu care trece timpul şi îmi amintesc de vremea copilăriei şi de toate bucuriile ei.
Acum m-am schimbat, atât fizic, cât şi moral, dar eu mă simt aceeaşi fetiţă cu părul şaten, cu ochii căprui şi cu o fire mai retrasă. În calitate de adolescentă mă simt mult mai responsabilă şi mai înţeleaptă faţă de acum câţiva ani, când mă jucam cu păpuşile. Mă simt ca un boboc de raţă, fiindcă nu ştiu ce îmi poate rezerva viaţa. Atunci când mă gândesc la vremurile de odinioară în care ieşeam cu alţi copii în parc şi şcoala era un fleac, aş vrea să dau timpul înapoi.

Chiar dacă am crescut şi m-am maturizat, în sufletul meu voi rămâne tot un copilaş bucuros de atenţie şi de afecţiune.     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu