joi, 18 iunie 2015

Amintiri din ora de română. "Gărgăriţele de ciocolată"

Îmi amintesc și acum de momentul în care ne-am întâlnit pentru prima data cu doamna profesoară, care avea să ne îndrume timp de patru ani, dându-ne lecții de viață și motivându-ne să învăţăm.
Primul lucru care îmi vine în minte este momentul în care doamna profesoară ne-a adus bomboane în prima oră din clasa a V-a. După testul predictiv, în care într-o compunere trebuia să integrăm, printre altele, cuvântul “gărgăriţă”, au apărut “gărgăriţele” de ciocolată! De atunci, fiecare oră de română și fiecare vorbă bună ne-au făcut să învățăm pentru a trece cu bine de probele de foc. Îmi amintesc acum fiecare glumă spusă în ora de română, fiecare clipă frumoasă, căldura și sprijinul acordat de către doamna profesoară.
Niciodată nu voi uita cât de norocoși am fost să avem o profesoară atât de determinată. Chiar dacă sfârșitul gimnaziului este aproape și sunt tristă că trebuie să mă despart de colegi și de profesori, voi pleca cu sufletul împăcat că am avut alături de noi unul dintre cei mai buni dascăli. Toate aceste momente fericite vor rămâne etern în sufletul meu și îmi voi aminti cu drag de orele de română.
Vă multumim că ne-aţi fost alături timp de patru ani!






Acest text este o mică parte din proiectul "Ora de română", realizat cu şi pentru elevii clasei a VIII-a A, de la Liceul Teoretic "Eugen Lovinescu" din Bucureşti, acum absolvenţi ai ciclului gimnazial. 

Un mod de a rămâne conectaţi la ORA DE ROMÂNĂ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu