vineri, 19 iunie 2015

Amintiri din ora de română. "Respect nemărginit pentru ora de română"

Timp de patru ani am fost căliţi de doamna profesoară şi pregătiţi ca nişte elevi de elită pentru Evaluarea Naţională la limba şi literatura română.
În fiecare oră, doamna profesoară ne-a împărtăşit din experienţa dumneaei, dar ne-a arătat şi o exigenţă.
Chiar dacă am fost certat sistematic aproape în fiecare oră, mi-am dat seama mai târziu că doamna profesoară nu îmi vrea răul, ci voia să scoată un om din mine.
O să am întotdeauna un respect nemărginit pentru ora de română, dar mai ales pentru doamna profesoară, fără de care ora de română nu ar mai fi avut farmecul ei.




Acest text este o mică parte din proiectul "Ora de română", realizat cu şi pentru elevii clasei a VIII-a A, de la Liceul Teoretic "Eugen Lovinescu" din Bucureşti, acum absolvenţi ai ciclului gimnazial. 

Un mod de a rămâne conectaţi la ORA DE ROMÂNĂ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu