Amintiri din ora de română. "... dar mai ales … AM ÎNVĂŢAT!"

Ora de română … singura oră în care într-adevăr învăţam ceva şi la care, bineînţeles, îmi face plăcere să particip zi de zi, cu toate că nu sunt prea activă. Eu prefer să mă retrag şi să privesc ce se întâmplă în jurul meu, aşa sunt eu.
În ora de română am râs, ne-am distrat, dar mai ales … AM ÎNVĂŢAT. Nu cred că a fost vreun moment în care să vin acasă cu lecţia neînvăţată din clasă. Ce e drept, cu timpul mai uit, dar ceea ce este important este că Dumnezeu ne-a adus o profesoară pe care sa o putem simţi aproape, să ne simtim bine în prezenţa ei şi, totodată, să învăţăm ceva de la ea şi nu vorbesc numai despre lecţiile pentru scoală. 
Ora de română pentru mine a fost o oră pe care cu siguranţă nu o voi uita, deoarece s-a întipărit în mintea mea prin atmosfera plăcută în care se desfăşura. Din toată inima vă spun că mi-aş dori şi la liceu ca orele să fie precum aceasta … sau măcar jumătate, tot ar fi de ajuns !





Acest text este o mică parte din proiectul "Ora de română", realizat cu şi pentru elevii clasei a VIII-a A, de la Liceul Teoretic "Eugen Lovinescu" din Bucureşti, acum absolvenţi ai ciclului gimnazial. 

Un mod de a rămâne conectaţi la ORA DE ROMÂNĂ.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat