vineri, 12 iunie 2015

Autoportret de adolescent. Cristiana

Am ajuns deja la finalul clasei a opta, iar când mă văd în oglindă parcă sunt altă persoană.
Părul ondulat precum valurile mării, şaten şi lung îmi alunecă peste umerii mei mici. Ochii verzi ca smaraldul încep să fie în centrul atenţiei.
Buzele roşiatice şi pistruii de pe nas îmi completează faţa, altfel ar fi prea goală.
M-am împăcat cu gândul că nu sunt prea înalta, dar gândesc aproape matur. Culorile vesele ale hainelor mă fac să par mai mică de 14 ani, dar nu e important.
Ceea ce contează este faptul că am dus la capăt opt ani de şcoală şi am învăţat.
Nu cred că sunt chiar pregătită pentru examen, ci mai trebuie să repet,
dar ştiu că am învăţat fiecare detaliu la timpul lui.
Nici nu îmi dau seama cum au trecut anii aşa repede.
Parcă ieri eram în clasa I ...                                            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu