vineri, 12 iunie 2015

Autoportret de adolescent. Ilinca

Aproape am terminat clasa a VIII-a şi trăsăturile mele fizice şi morale s-au schimbat în ultimul an.
Deşi sunt o fire timidă când întâlnesc oameni noi, după o perioadă nu prea lungă devin o prietenă în care toţi îşi pot pune încrederea.
Sunt o fată înaltă, deşi nu atât cât mi-aş dori eu. Ochii mei sunt verzi ( … în ciuda proverbului “Ochii verzi niciodată să nu-i crezi”) şi am părul lung (iar aproape în fiecare zi am parte de persoane care îmi spun să îl tai, dar cu toţii ştiu că nu voi face asta prea curând).
Cât despre ce îmi place cel mai mult să fac, cuvântul reprezentativ este “tenis”. Practic acest sport superb de la vârsta de opt ani şi până acum nu m-am oprit din performanţă.

Sper că sunt o persoană destul de norocoasă să aibă în jurul ei oameni deosebiţi.   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu