vineri, 12 iunie 2015

Autoportret de adolescent. Robert

Când mă uit cum am crescut în ultimii ani, cât de mic eram, iar acum mi-am întrecut părinţii
Mereu am fost o fire care nu se supără repede şi care ţine foarte mult la cei din jur.  Nu mi-am suportat deloc părul creţ, deoarece nu îl pot aranja nicidecum. Am fost încăpăţânat toată viaţa şi, de regulă, nu sunt de acord cu persoanele din jurul meu din prima, chiar dacă ele au dreptate, dar până la urmă ajungem la un punct comun …
Mereu ochii mei căprui au fost plăcuţi de cei din jur, fiind strălucitori.  Un semn distinctiv pe care îl am de când mă ştiu este aluniţa pusă în partea stângă a gurii.

După toţi aceşti ani, am rămas neschimbat sufleteşte, dar ca aspect m-am schimbat aşa de mult, că unele personae nu mă mai recunosc.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu