vineri, 19 iunie 2015

Amintiri din ora de română. "Simbolul anilor de gimnaziu"

Unele amintiri ni se șterg din suflet imediat, altele ne rămân în suflet toată viața … Îmi amintesc și acum cu emoție prima zi din clasa a V-a.
Era acea zi din septembrie în care simţeam că pot să dorm la nesfârşit … Exact! Era 15 septembrie. În acea dimineaţă , am simţit toată nostalgia pământului coborându-se asupra mea. Eram nerăbdător să-mi revăd colegii şi să întâlnesc noii profesori. În acea zi am întâlnit o profesoară foarte bună pe care o simţeam a fi favorita tuturor. Acum , când mai sunt puţine zile până la terminarea clasei a VIII-a, încă am aceeaşi impresie despre profesoara de română. 
În toţi aceşti patru ani, ora de română a fost cea mai frumoasă dintre toate orele. Doamna profesoară ne-a făcut să învăţăm cu drag această materie la care avem un examen foarte important.
În sufletul meu simt că despărţirea de profesoara de română este cel mai dureros rămas bun, aceasta rămânând pentru mine simbolul anilor de gimnaziu.





Acest text este o mică parte din proiectul "Ora de română", realizat cu şi pentru elevii clasei a VIII-a A, de la Liceul Teoretic "Eugen Lovinescu" din Bucureşti, acum absolvenţi ai ciclului gimnazial. 

Un mod de a rămâne conectaţi la ORA DE ROMÂNĂ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu