vineri, 19 iunie 2015

Amintiri din ora de română. "Am învăţat de dragul doamnei profesoare"

Am meditat care dintre materiile de la şcoală ar putea fi ora preferată pentru mine. De fiecare dată când mă gândesc la ora de română, îmi stârnesc o mie şi una de amintiri.
Eu nu sunt as la limba română, dar am învăţat de dragul doamnei profesoare care şi-a pus tot sufletul pentru a ne învăţa cât mai bine materia de fiecare dată.
Am simţit-o aproape pe doamna, de noi toţi. Chiar dacă dumneaei a fost foarte exigentă cu noi şi ne-a certat de fiecare dată când am greşit, chiar şi o virgulă, pentru mine aceste lucruri au fost făcute să întărească şi mai mult legătura cu doamna profesoară. Tot ce m-a învăţat o să mă ajute în viitor.  Mi-a atras atenţia oră de oră, nu m-am plictisit la oră şi minutele se scurgeau întotdeauna într-un ritm alert. Îmi place cum explică şi înţeleg aproape tot din ceea ce doamna profesoară doreşte să ne transmită.
Când vor trece anii, îmi voi aminti de orele de română cu drag şi de doamna profesoară, care pentru mine a fost profesoara preferată.
Îi mulţumesc doamnei pentru toată răbdarea pe care a vut-o cu mine şi cu colegii mei.



Acest text este o mică parte din proiectul "Ora de română", realizat cu şi pentru elevii clasei a VIII-a A, de la Liceul Teoretic "Eugen Lovinescu" din Bucureşti, acum absolvenţi ai ciclului gimnazial. 

Un mod de a rămâne conectaţi la ORA DE ROMÂNĂ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu