vineri, 12 iunie 2015

Autoportret de adolescent. Ali

Anii de adolescenţă sunt cei mai frumoşi ani, dar cu venirea acestora apar şi unele probleme: cu ce să ne îmbrăcăm, dacă arătăm bine, dar această perioadă are şi părţile ei bune: prieteniile care nu se uită niciodată, momentele amuzante cu prietenii….
Sunt o persoană care iubeşte această parte din viaţa mea. Deşi încă mă port copilăreşte, acest lucru nu mă afectează în “munca” de a fi adolescent. Îmi place să petrec mult timp care mă face să zâmbesc. Nu uit să şi învaţ, deoarece acest lucru este pe primul loc în viaţa mea, a oricărui adolescent.
Cu venirea acestei perioade a adolescenţei, m-am schimbat radical. Parcă acum viaţa e mai roz, pentru că am prietenii de vârsta mea care mă ajută să trec peste orice problemă.
Voi păstra adânc în inimă şi în ochii mei căprui amintirile frumoase ale acestei perioade, care vor dăinui în mine toată viaţa.                                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu