vineri, 12 iunie 2015

Autoportret de adolescent. Teo

Păi, să începem...
Voi încerca să fiu destul de modestă în această compunere, dar nu promit că voi reuşi!
Probabil că unul dintre primele lucruri pe care cineva le observă la mine sunt ochii migdalaţi şi verzi ca două măsline, care trădeaza orice emoţie pe care o simt. Părul meu lung şi castaniu îmi încadrează într-un mod delicat faţa ovală şi tenul mai închis la culoare.
Eu sunt o persoană destul de timidă uneori, până mă integrez într-un colectiv, însă pot spune că, de mică, am atras oamenii în jurul meu. Unul dintre cele mai mari defecte ale mele este pesimismul, pe care încerc din răsputeri să-l înlătur.
În încheiere, pot spune că nu sunt o persoană perfectă, nici pe departe ... Dar mă bucur că am în jurul meu oameni care mă iubesc pentru ceea ce sunt şi nu încearcă să mă schimbe, acceptându-mi toate defectele!    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu