luni, 8 martie 2021

Superputerile mamelor. La mulți ani!

 🌺 Superputerea mamei mele este faptul că, deși uneori are foarte multă treabă, își face mereu timp și pentru mine și mă ajută oricând am nevoie. (ȘTEFAN  A., 13 ani)

🌼 Superputerea mamei mele stă în corpul ei, dar și în cap. Hobby-ul ei este să alerge și până acum a alergat maxim un maraton, adica 42, 2 km. Consider că asta nu ține doar de forța picioarelor, ci și de puterea psihică de a nu renunța niciodată chiar dacă nu mai poți. (ŞTEFAN ALEXANDRU B., 13 ani) 
 
🍀 Mama este o persoană blândă care are grijă de mine ca de ochii din cap. Ea mă ajută în legătură cu foarte multe lucruri și, de obicei, o face cu calm, explicându-mi lucrurile pas cu pas. (ȘTEFAN B., 12 ani)
 
🌺 Pentru mine, dar și pentru pacienții ei, mama este un erou. Ea este medic chirurg ortoped și în fiecare zi ajută oamenii în suferință. (TUDOR B., 12 ani)
 
🌼Superputerea mamei mele este că face să dispară, ca prin magie, frica, supărarea sau febra. (YANNIS NICHOLAS, 13 ani)

🌺Superputerea mamei mele este că găsește o soluție pentru orice problemă pe care o am și mă calmează când nu mă simt foarte bine. (ALESIA, 12 ani)
 
🌼Singura superputere care îmi vine în minte atunci când mă gândesc la mama mea, este aceea de a găsi orice obiect pierdut din casa. (ALEXANDRU ȘTEFAN  T., 12 ani)
 
🍀Superputerea mamei mele este să mă facă să mă simt în siguranță oriunde atunci când sunt cu ea. (ALINA MARIA, 13 ani)  
 
🌺Superputerea mamei mele este grija și iubirea. Mama mea este educatoare, și, pe lânga mine și fratele meu, mai are la grădiniță o clasa de 28 de copii mici care contează pe ea zi de zi. (AMALIA ELENA, 12 ani)
 
🍀 Superputerea mamei mele este faptul că mă iubește necondiționat și mă susține întotdeauna, chiar dacă greșesc cîteodată. (ANA CATALINA, 12 ani )
 
🌼Pentru mine mama este unică și uneori pare înzestrată cu puteri supranaturale prin felul în care știe să ne iubească, să fie o gospodină desăvârșită, dar și foarte apreciată în profesia pe care o are. Consider că superputerea mamei mele este dăruirea totală față de mine și de fratele meu. (ARON, 12 ani)
 
🌸 Superputerea mamei mele este cea de înțelegere, deoarece de fiecare dată când am o problemă, mă înțelege și mai apoi mă ajută, iar atunci când fac o greșeală, este înțelegătoare și mai întâi de toate îmi explică ce nu am făcut bine, în loc să mă certe. (BIANCA ELENA, 12 ani)
 
🌺 Mama mea este o femeie foarte puternică. Superputerea constă în răbdarea cu care îmi oferă, de fiecare dată când am nevoie, ajutorul și susținerea ei. Mama mea încearcă să mă ajute să găsesc o soluție la problemele mele, mă alină când sunt supărată și am nevoie de susținerea ei, mă sprijină și îmi este tot timpul aproape. Îmi dă încredere în mine și mă iubește necondiționat. (DELIA MARIA, 12 ani)
 
🍀Superputerea mamei mele o ajută să mă facă să mă simt bine.( ERIC, 12 ani)
 
🌼Superputerea mamei mele este să fie bună cu toată lumea. Și când e supărată, încearcă să fie de treabă cu lumea din jurul ei. :)   (IOANA T, 12 ani)
 
🌸Superputerea mamei mele este de a face mâncare delicioasă. (IRINA CAMELIA, 12 ani)
 
🌼 Superputerea mamei mele este înțelegerea, deoarece de fiecare dată când îi spun ceva și de bine, și de rău, ea mereu mă înțelege. (IRINA CATINCA, 12 ani)
 
🌺Mama mea este grijulie și își iubeste familia. Ea ar face orice pentru copiii ei. (IULIA, 12 ani)
 
🍀Mama are superputerea de a mă trezi foarte repede și de a mă convinge să îmi fac toate temele. (KEVIN)
 
🌸Super puterea mamei mele este faptul că a reusit să mă crească. (LIANA ANDREEA, 12 ani)
 
🌺Superputerea mamei mele este de a învăța copiii, de exemplu, pe mine m-a ajutat foarte mult să învăț engleza, și acum face o școala de profesori de actorie, pentru a putea învăța alți copii cum să interpreteze. (LUCA, 12 ani)
 
🌼 După părerea mea, puterea mamei mele este de a mă iubi si de a mă proteja. (MARA IOANA, 12 ani)
 
🌸Superputerea mamei mele este de a te ajuta mereu cu orice ai nevoie, fără sa ceara ceva în schimb și superputerea de a te face mereu să zâmbești și să razi, chiar dacă ești trist. (MARIA ANASTASIA 13 ani)
 
 
🌼Dovada că mama mea este o supermamă este că poate face orice: poate repara orice, poate găsi orice lucru pierdut, poate face mai multe lucruri odată. Profesia mamei mele este incertă: pare a fi profesor universitar, dar în același timp șofer, bucătar, menajeră, constructor, grădinar, agent de turism, secretară, contabilă, scriitoare, etc., adică Mamă. (MARIA D., 12 ani)
 
🌸Mama mea se pricepe de minune să găsească un obiect pierdut prin casă. Ea știe unde se află totul și nu îi ia mult să caute. Încep să sesizez cum și eu, încet-încet, capăt această putere. (MARIA TEODORA, 12 ani)
 
🌺 Mama mea are o mulțime de superputeri: este mereu bună la suflet, este amuzantă, mă înțelege întotdeauna etc. Dar o superputere aparte este că nu se supără repede. Dacă eu aș face o greșeală, ea nu sare imediat cu o pedeapsă, ci mă ajută să trec peste acel moment (ea știind că este un moment dificil pentru mine) și mă ajută să îmi remediez greșeala, astfel încât să nu se mai întâmple data viitoare. (SOFIA IOANA, 12 ani)

 🌼 Super puterea mamei mele este întelegerea, iubirea neconditionata și faptul ca tot timpul are încredere in mine că pot și daca vede ca nu mă descurc mă ajuta cu ce poate ea mai mult. (ILINCA, 13 ani)

🌸Superputerea mamei mele este că știe mereu cum să mă înveselească și să mă facă să mă simt mai bine. (SORANA DARIA, 12 ani)
 
🍀 Superputerea mamei mele este răbdarea, deoarece aceasta reușește întotdeauna să-mi explice lucruri pe care nu le înțeleg câteodată din prima, cu blândețe. (MARIA S., 12 ani)

 🌸Cred ca superputerea mamei mele este că mă ajută oriunde nu știu, de exemplu nu este nevoie să învăț singur, căci ea îmi sare în ajutor.(CLAUDIU, 13 ani)

🌺 Superputerea mamei mele este durabilitatea. Ea poate rezista la toate capriciile pe care le am chiar daca tiroida i-a fost scoasă. (MATEI, 12 ani)

🌼 Superputerea mamei mele este bunătatea, deoarece întotdeauna ne face pe plac. (BIANCA V., 12 ani)


Desen de Irina Necula, clasa a VI-a, CNSHB



2 comentarii: