Treceți la conținutul principal

Lecţie de supravieţuire

Despre cum poţi fi în acelaşi timp fragil şi puternic, despre cum poţi desfiinţa piedici, despre frumuseţe sălbatică. 
Despre supravieţuire, despre aspiraţie. 
Despre menire. 
Voi ce vedeţi?




Fotografia a fost preluată de pe http://metropotam.ro/La-zi/plante-care-au-refuzat-sa-moara-surprinse-in-cateva-fotografii-inedite-art1695897620/, unde puteţi găsi şi alte imagini cu plante "supravieţuitoare". Spectaculoase toate!



Comentarii

  1. Despre natura care nu se aserveste creatiilor omului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu văd doar o păpădie şi asfalt. .... Glumeam! Văd AMBIŢIE!
    P.S. Văd şi o salată de rucola când ţi-e foame!

    RăspundețiȘtergere
  3. ....Daca vrei, poti.... Vointa, staruinta, depasirea limitelor si, da, aspiratie...aspiratie spre lumina, oricare ar fi ea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vă mulţumesc pentru comentariu! Are parfum de lecţie veche si frumoasă!

      Ștergere
  4. Un vulcan
    de pe o altă planetă
    unde legea gravitației nu se respectă.






    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un comentariu
      de la "Măscăriciu"
      e un joc de-a haiku!


      Bine ai venit pe scena cu Punct şi virgulă, Măscăriciule!

      Ștergere
    2. Mulțumesc!

      Nu e prima dată când vin pe aici.
      E prima dată când răspund la „lecție”

      Ștergere
    3. Dacă aş zice că ai nota 10 pentru încurajare după primul răspuns la "lecţie", aş pune în umbră calitatea comentariului. Prin urmare, voi spune doar că o "lecţie" devine un spectacol mai frumos prin prezenţa Măscăriciului.

      Ștergere
    4. ...Iar Măscăriciul face din spectacol o lecție :)

      Ștergere
    5. Iar asta poate fi lecţia lui de supravieţuire.

      Lecţia fiecăruia.

      Ștergere
    6. Lecția...de mai sus :)

      Ștergere
  5. Despre A FI aici, acum... despre viata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am păstrat ambele comentarii, atât de frumoase în concizia lor. Mulţumesc pentru vizită!

      Ștergere
  6. Ionut Gabriel Nedelcu1 septembrie 2014, 21:53

    Eu observ cum, indiferent de constrangeri, natura mereu gaseste o cale de a evada conditiilor supuse de om, aici se aplica sintagma "esentele tari se tin in sticlute mici". Chiar si dupa explozia centralei nucleare de la Cernobîl, natura s-a regenerat si inca se regenereaza. Totodata, aceasta poza imi inspira incredere si vointa in sine, chiar daca ma voi simti vreodata slab, mereu voi gasi puterea in slabiciune pentru a ma ridica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte frumos comentariul tău! ... şi simt cum briza mării te-a inspirat! ;)

      Ștergere
  7. George Catalin Buliga1 septembrie 2014, 22:00

    Eu vad... multa putere si vointa, fara de care nu poti cuceri culmile succesului!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iar eu văd ... că te reprezintă! Succes oriunde vei fi, Cătălin!

      Ștergere
  8. Eu văd viața care învinge moartea. Sufletul care nu poate fi încătușat de materie.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Model de eseu motivaţional pentru înscrierea la ASE 2018

      Zilele acestea am fost întrebată de multe persoane cum se face un eseu motivaţional pentru înscrierea la Academia de Studii Economice.       Mai jos voi prezenta o  structură de eseu motivaţional, realizată conform normelor cerute de ASE (pe care le găsiţi  aici ). Atrag atenţia că e recomandabilă personalizarea acestui "tipar". Eliminaţi din redactarea voastră cifrele care marchează paragrafele - eu am folosit numerotarea pentru a fi mai uşor de urmărit subpunctele cerute de ASE în realizarea acestui document.          Iată modelul:  ESEU  MOTIVAŢIONAL 1.  Mă numesc ......................  şi sunt absolvent(ă) a Liceului .... / Colegiului Naţional ......... din ........... Reputaţia Academiei de Studii Economice şi calitatea învăţământului de aici m-au determinat să-mi prezint intenţia de a deveni studenta/studentul acestei instituţii de învăţământ superior.  2.  Am aflat de oferta educationala a Academiei de Studii Economice de pe site-ul facultăţii,

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat

  Recentul subiect de antrenament pentru examenul de evaluare națională mi-a amintit cât de frumoase sunt textele Adinei Popescu. Pentru cine nu știe, textul 1 din subiect, cel literar, este un fragment din „Aventuri de pe Calea Moșilor” – adecvat vârstei și tematicii V-VIII. Ca să nu mai vorbim despre alte aspecte pe care le adună fragmentul ales: colegialitate, prietenie, dorința de a lucra în echipă, plus aspecte care țin de interculturalitate, dacă ne referim la „caracterele” diferite din text: o fetiță e realistă, alta organizată etc.  Faină alegere. În fine, să trec la subiect (la subiectul postării  J ). Cu clasa a VI-a la care predau am citit în semestrul I două texte de Adina Popescu: „Un păianjen care se crede Spiderman” și   „Aventurile lui Spiderman în grădină”. Cu gândul că elevii mei pun întrebări, i-am scris atunci Adinei Popescu pentru că nu știam nimic despre texte: dacă au continuare, dacă fac parte din vreun volum. Când le-am comunicat elevilor mei că îi pot scrie