Treceți la conținutul principal

Despre interzicerea reclamei Romtelecom

Mediascop a cerut câteva opinii pentru a afla cum este perceput potenţialul nociv al reclamei Romtelecom şi cât de justificată este interdicţia CNA. 
... Şi părerea mea alături de părerile unor specialişti din diverse domenii:

http://mediascop.ro/interzicerea-reclamei-skateboarders-o-decizie-cna-controversata/

Comentarii

  1. Într-o societate normală, nu s-ar apuca nimeni să se suie pe tren după o reclamă. Sau să deturneze trenuri după ce a citit „Cruciada copiilor” Florina Ilis. Totuși luînd în considerare reducția mintală a tinerilor români, e mai bine să aplicăm paza bună. Pe de altă parte, un om care se suie pe tren sub linia de 10 kV (indiferent de motiv și stimuli) ori nu vrea să trăiască, ori nu merită să trăiască.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveţi dreptate că paza bună trece primejdia rea. Şi totuşi e stupid să vezi un spot publicitar şi în secunda doi să te urci pe un tren sub înaltă tensiune. Pe de altă parte, cazurile au fost semnalate şi dacă au legătură cu puterea exemplului din reclamă vă daţi seama ce generaţie de oameni uşor de manipulat vine?

      Ștergere
    2. Daca exista oameni care chiar s-au urcat pe tren fiindca au vazut un spot publicitar, atunci in mod clar selectia naturala a esuat lamentabil.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Model de eseu motivaţional pentru înscrierea la ASE 2018

      Zilele acestea am fost întrebată de multe persoane cum se face un eseu motivaţional pentru înscrierea la Academia de Studii Economice.       Mai jos voi prezenta o  structură de eseu motivaţional, realizată conform normelor cerute de ASE (pe care le găsiţi  aici ). Atrag atenţia că e recomandabilă personalizarea acestui "tipar". Eliminaţi din redactarea voastră cifrele care marchează paragrafele - eu am folosit numerotarea pentru a fi mai uşor de urmărit subpunctele cerute de ASE în realizarea acestui document.          Iată modelul:  ESEU  MOTIVAŢIONAL 1.  Mă numesc ......................  şi sunt absolvent(ă) a Liceului .... / Colegiului Naţional ......... din ........... Reputaţia Academiei de Studii Economice şi calitatea învăţământului de aici m-au determinat să-mi prezint intenţia de a deveni studenta/studentul acestei instituţii de învăţământ superior.  2.  Am aflat de oferta educationala a Academiei de Studii Economice de pe site-ul facultăţii,

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat

  Recentul subiect de antrenament pentru examenul de evaluare națională mi-a amintit cât de frumoase sunt textele Adinei Popescu. Pentru cine nu știe, textul 1 din subiect, cel literar, este un fragment din „Aventuri de pe Calea Moșilor” – adecvat vârstei și tematicii V-VIII. Ca să nu mai vorbim despre alte aspecte pe care le adună fragmentul ales: colegialitate, prietenie, dorința de a lucra în echipă, plus aspecte care țin de interculturalitate, dacă ne referim la „caracterele” diferite din text: o fetiță e realistă, alta organizată etc.  Faină alegere. În fine, să trec la subiect (la subiectul postării  J ). Cu clasa a VI-a la care predau am citit în semestrul I două texte de Adina Popescu: „Un păianjen care se crede Spiderman” și   „Aventurile lui Spiderman în grădină”. Cu gândul că elevii mei pun întrebări, i-am scris atunci Adinei Popescu pentru că nu știam nimic despre texte: dacă au continuare, dacă fac parte din vreun volum. Când le-am comunicat elevilor mei că îi pot scrie