Mediascop a cerut câteva opinii pentru a afla cum este perceput potenţialul nociv al reclamei Romtelecom şi cât de justificată este interdicţia CNA.
... Şi părerea mea alături de părerile unor specialişti din diverse domenii:
http://mediascop.ro/interzicerea-reclamei-skateboarders-o-decizie-cna-controversata/
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
-
Zilele acestea am fost întrebată de multe persoane cum se face un eseu motivaţional pentru înscrierea la Academia de Studii Economic...
-
Modelul de eseu motivațional actualizat poate fi găsit aici: http://cameliasapoiu.blogspot.com/2018/07/model-de-eseu-motivat...
-
Facem un brainstorming? N-o să iasă chiar ca la clasă, dar, ca să semene, cât de cât, prima cerinţă o rezolv eu şi vă rămâne vouă etapa a d...
Într-o societate normală, nu s-ar apuca nimeni să se suie pe tren după o reclamă. Sau să deturneze trenuri după ce a citit „Cruciada copiilor” Florina Ilis. Totuși luînd în considerare reducția mintală a tinerilor români, e mai bine să aplicăm paza bună. Pe de altă parte, un om care se suie pe tren sub linia de 10 kV (indiferent de motiv și stimuli) ori nu vrea să trăiască, ori nu merită să trăiască.
RăspundețiȘtergereAveţi dreptate că paza bună trece primejdia rea. Şi totuşi e stupid să vezi un spot publicitar şi în secunda doi să te urci pe un tren sub înaltă tensiune. Pe de altă parte, cazurile au fost semnalate şi dacă au legătură cu puterea exemplului din reclamă vă daţi seama ce generaţie de oameni uşor de manipulat vine?
ȘtergereDaca exista oameni care chiar s-au urcat pe tren fiindca au vazut un spot publicitar, atunci in mod clar selectia naturala a esuat lamentabil.
Ștergere